Nou impuls a les Gangues al Carrer de Banyoles

Com ja es tradició, aquest primer dissabte de setembre, el centre de Banyoles s'omplirà d'ofertes en motiu de les Gangues al Carrer. Aquesta jornada, que organitza l'Associació Banyoles Comerç i Turisme, posa el punt i final a les rebaixes d'estiu i serveix perquè els botiguers puguin liquidar estocs abans d'afrontar la temporada de tardor - hivern.

Les d'aquest dissabte, però, no seran unes Gangues qualsevol. La nova junta de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme, ha volgut donar una empenta a l'activitat, mantenint-ne l'essència però renovant-ne l'aspecte per fer-la més atractiva per als ciutadans.

Així doncs, a simple vista tots aquells qui s'acostin fins a l'eix que formen la Plaça dels Turers, la Plaça Major, el carrer Mercadal i el carrer Major ja veuran una millora estètica de les Gangues. A banda d'això, la jornada tindrà altres novetats com per exemple uns tallers infantils que impartirà l'Escola de Natura tant al matí com a la tarda o les degustacions i tapes que els bars i restaurants associats oferiran a preus econòmics. Perquè la jornada sigui lluïda i complerta, la cloenda la posarà el grup Buena Onda amb un concert a partir de 2/4 de 10 del vespre a la mateixa Plaça Major.

La voluntat és que tots aquells que s'acostin a les Gangues al Carrer gaudeixin també de tot el que pot oferir la ciutat i per això durant tot el dissabte hi haurà 2x1 als museus i descomptes per pujar a la barca turística Tirona.

Nou impuls a les Gangues al Carrer de Banyoles